19 January 2013

It’s all so… meow




Imi place mazgalitul de orice fel si pe orice fel de suport. Imi da o senzatie de liniste in care toate celelalte lucruri tind sa-si piarda importanta. Da' nu ma limitez doar la atat, mai am cateva alte lucruri care-mi plac, desi ordinea lor nu-i pe o pozitie fixa in topul preferintelor personale. Gatitul e una din ele, numai ca nu-mi prea place sa-mi pozez "realizarile". Prefer sa le impart cu prietenii cat sunt inca calde (sau reci). Ceea ce ma duce cu gandul la o alta chestie ce-mi face placere - "givanitul" cu prietenii cum s-ar spune pe la noi prin Banat (pe la sat, nu chiar in Timisoara). De ceva timp incoace imi place gradinaritul si statul degeaba (care, inca, nu-mi prea reuseste). Lista mai poate continua cu una-alta, da' vreau sa ajung sa spun ce vreau sa ajung sa spun - ca postatul pe blog (a se citi inclusiv site, inclusiv fb, inclusiv whatever) nu-i o chestie care sa ma incante! De asta o aman la nesfarsit (a se citi luni de zile, ca nesfarsitul e, totusi, nesfarit), dar cand o fac, o fac cu convingere si cu drag pentru ca-i ca un timeline de maruntisuri cu tot felul de "momente a-ha", si-n plus ma scuteste de "momentul la ce mai lucrezi" cand ma intalnesc cu prietenii pe care-i vad mai rar. Nu-s o secretoasa, doar ca intrebarea mi se pare prea putin importanta, cat timp actiunea in sine e cea care ma intereseaza.

Deci, daca paragraful de deasupra It's all so...blablaIt's all so...meow se cheama lucrarea pe care am trimis-o anul trecut, in vara, la expozitia din ultima postare. Intre timp s-a si intors inapoi, ca sa plece mai departe intr-un proiect (foarte interesant) care ma face sa-mi doresc sa pictez...tablouri. Ilustratiile mele circula, tablourile au vizibilitate ce tinde spre zero, ergo ilustratiile > tablorile. Pai nu!?
Nu ca tablourile mele n-ar fi tot un fel de ilustratii da' nuff said ca alfel nu ma mai opresc.

PS: Daca tot eram pe-aici, am completat si lista cu cartile publicate cu ce mai lipsea.



No comments:

Post a Comment